13 timmars! ✌️

Idag jobbar jag 13 timmars pass dagen har gått kanon tills typ nu då slog tröttheten till efter bilvarv nummer två för idag, men lite kaffe och slapp i soffan ihop med brukaren så piggnar man förhoppningsvis snart till. 🙂
 
Igår gick vi alla tre och la oss redan runt 20.30 tiden dagen tog på krafterna att vara på kennelträff så blev tidigt i säng så jag vaknade riktigt pigg i morse faktiskt och då Oscar tog Zeke så kunde jag ligga kvar en halvtimme längre.
Slutar 21.30 ikväll så blir hem duscha slänga i sig lite lätt kvällsmat gillar inte o äta så sent, men då Oscar skulle köpa god mat till sig så ville jag också ha en sallad så lite sen kvällsmat sen försöka sova skapligt helst före midnatt.
 
I morgon börjar jag 7.00 och kör till 12.30 så kortpass o lugn dag ska de bli fick jag veta idag så känns skönt för tisdag kör jag återigen ett mega pass på 13,5 timme 7.30-21.00 sen kör jag delade pass på torsdag så denna vecka blev rejäl med långa och delade pass.
 
hoppas helgen varit bra och att ni får en bra start på veckan jag håller på o jobbar ihjäl mig nevars mjukstart in för vikariatet kan man ju säga för då blir det ännu värre kan jag ju säga men nu kan vi beta av vår önskelista med saker vi vill göra & köpa mer.
kamera är ju redan fixad 😉👍
 
#1 - - Anita:

Oj, långt jobbpass!!

Svar: Jao 😴Tufft är de men man vänjer sig
Erika Pettersson