10 månader ❤️😘

10 månader idag med den allra finaste! 😘❤️
Snart har vi varit tillsammans ett år och vi har gått igenom en hel del tillsammans och har redan underbara framtidsplaner.
Förstår inte hur du ens står ut med mig och mitt humör vissa dagar, men du stannar , du stöttar, du pussar mig på pannan när jag behöver lite kärlek och när jag behöver mycket kärlek öppnar du din famn och överröser en med fina ord, pussar, kramar och närhet.
jag kan inte vara lyckligare att du valde att bli min helt otroligt. 😍
 
Under 2018 kommer vi få våran första gemensamma valp även om Zeke är våran så står han på mig, men den nya är våran första gemensamma ifrån start något vi båda kommer få följa ifrån födseln och följa ifrån ca 5 - 6 veckor o framåt då man brukar få komma o kika på valparna för första gången runt 5 veckors ålder.
 
Sen får vi se om det andra som är jättestort för mig iallafall men den som väntar på något om det inträffar, men som sagt allt får ta den tid det tar. :)
 
Vi kikar på ny lägenhet när och om vi flyttar vet vi inte, men det beror på när vi hittar o får en ny lägenhet de får ta den tid det tar och vi har inte bråttom, men innan vintern vore skönt. 🙂
Ni två är mitt allt och jag är så glad att vi redan har börjat planera framtid med en valp till, nytt hem (större lägenhet) och andra planer både som kan ske nu och som kan ske om några år. 😘😍
#1 - - Anita:

Oj, tiden går så fort!! Grattis till er <3

Svar: Ja den bara springer iväg 😀Tack ❤️
Erika Pettersson