Vårnyheter ☀️

 
Klicka på bilderna för större bild!
I veckan nu beställde jag hem lite vårnyheter ifrån ellos.
Ni får säkert se bilder när de kommit om de passar osv.
 
En ny bomberjacka som mina systrar beställde också men dom valde andra färger jag tycker svart är mest
praktisk och passar till allt.
 
Sedan en hög med nya toppar fick det bli! 
Tror inte jag visat bild på mina senaste beställningar av byxor osv men får skärpa mig.
 
Dessa två fick bli båda kunde inte bestämma mig för vilken som var snyggast och Oscar tyckte vita o jag svarta så varför inte ta båda? Lite dyrt kanske men äsch dom blir nog fina på sen men de låg på 249kr styck så hoppas hoppas de passar.
 
Utvöver detta köpte jag basic kläder tråkigt o visa bild på så hoppade över de långa linnen i svart&vitt smidigt o ha under tunikorna o så sen t-shirts i viskos material för de är så himla skönt material så blev lite t-shirtar att ha på jobbet osv som man inte behöver vara så rädd
om eftersom vi inte får arbetskläder trots att vi önskar de med tanke på hygien och vad vi styr med på arbetet inom vården men endast boenden som får ha och måste ha speciella arbetskläder! 
 
Lite dyrt blev de men som sagt kläderna behövs i garderoben inför våren. ☀️🌸
#1 - - freja%20lindsj%F6:

Så fina plagg!
Är likadan, köper gärna "fler" när jag inte kan bestämma mig för vilken som är snyggast haha :D Trevlig helg på dig, kram :)

Svar: Haha!Ja man kan ju ha dom vid olika tillfällen 😃
Tack detsamma kram
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Kul med shopping, skulle behöva köpa in lite nytt å fräscht.... Men lägger gärna pengarna på ponnyn i första hand vilket resulterat i att jag knappt shoppar åt mig själv längre... haha! ;)

Svar: Haha jag var likadan när jag hade häst alla pengarna gick till hästen :) men idag unnar jag mig glatt till mig själv o Zeke blir ju rätt rejält bortskämd 😀
Erika Pettersson