Extra pass!

Torsdags och idag kör vi på ordentligt!
Idag ångrar jag mig rätt rejält jag kör mitt schemalagda pass 7.00-14.30 sedan valde jag att säga ja till o gå in extra 15.00-19.00 då dom fick dela ett 12 timmars på två personer o den ena bara kunde jobba till 15.00 så behövde dom någon som går in sista fyra timmarna. 
 
Igår kände jag äsch de går säkert bra idag känner jag nej varför, problem med kroppen och har jobbat frukansvärt mycket timmar på korttid, men bara vänja sig antar jag.
 
Snart är april månad här får se om den månaden blir lika intensiv eller så hoppas på fler timmar utöver mitt schema för dom timmarna räcker inte enligt mig, men får se om de blir o jobba påskhelgen då är jag nöjd sen med antalet timmar. 😉
 
I morgon är jag ledig lika så lördag & söndag om de blir så, men tror jag behöver pausa någon dag eller två i rad eftersom jag fått sån värk i lederna, men samtidigt kör man på för o visa jag jobbar jag kan jobba och jag vill jobba. 
 
Så nöjd med nya jackan varm och skön dessa ruggiga dagar. 
#1 - - Anita:

Är också ledig fredag, lördag & söndag. Ska bli bra skönt :D
Så bara att kämpa igenom sista jobbdagen nu!
kram

Svar: Så härligt 😊Jag slutar straxt de ska bli förjäkla skönt efter denna dag man känner sig lite smått sliten faktiskt 😴

Kram
Erika Pettersson

#2 - - norrbotten emma:

ha en fortsätt underbar torsdag

kram

Svar: Detsamma :) Kram
Erika Pettersson