Ensam hemma 🙁

Åh sĂ„ kom eftermiddagsvecka! 
NĂ€r Oscar började pĂ„ tvĂ„ skift var vi bĂ„da supernöjda o glada, men dessa eftermiddagsveckor alltsĂ„. đŸ˜Ș
Det finns ju fördelar & nackdelar med allt men jag tycker dessa veckor Àr ganska sÄ jobbiga mest för att stÄ o laga mat ensam pÄ kvÀllarna, Àta ensam, lÀgga sig ensam (förvisso van sen han jobbade natt) men ÀndÄ.
 
De Àr sÄ trÄkigt men hellre att han fortsÀtter pÄ detta skift Àn att gÄ tillbaka o jobba natt igen sÄ dÄ fÄr jag helt enkelt stÄ ut eftersom han bara jobbar mÄndag-torsdag ocksÄ och Àr ledig varannan fredag sÄ Àr de ju en stor fördel plus att han mÄr sÄ mycket bÀttre och Àr betydligt piggare Àn nÀr han jobba natt dÄ gick helgerna Ät att sova bort! 
Och stÀlla om sig hela tiden sÄ som sagt för & nackdelar med allt men han tycker tydligen det Àr lika trÄkigt nÀr jag jobbar kvÀll! 
 
Jag har ju sovade jour ocksÄ jag kan Äka pÄ sÄ dÄ blir han ensam hemma. 
Men brukar tÀnka denna saknad & lÀngtan mÄste ju betyda npgot att man verkligen har funnit rÀtt person.
för om jag fick bestĂ€mma skulle vi i pricip sitta ihop đŸ˜‚â€
vore smidigt för jag tycker de Àr sÄ trÄkigt att vara i sÀr ifrÄn varandra! 
 
Även lillkillen saknar husse om kvĂ€llarna ❀
Ligger alltid pÄ husses sida nÀr han inte Àr hemma! 
#1 - - Marianne :

Snart tycker ni nog det Àr rÀtt skönt att fÄ de dÀr kvÀllarna sjÀlva....lite egentid, som det sÄ fint heter nuförtiden :)

SjÀlv tycker jag det Àr toppen att vara ensam mÄn- tors varje vecka....
Kram

Svar: Haha! Kanske kanske inte.😊Men jag gillar inte o vara ensam hemma inte ens dagtid men man mĂ„ste ju jobba o tjĂ€na pengar.

Kram
Erika Pettersson