12 timmar!

Återigen ett jobbpass idag kör vi 12 timmars pass och jag hoppas dagen går fort för idag är jag seg rent utsagt skittrött! 😑
 
Somnade en stund igår eftermiddag så då var man inte så trött igår kväll sen när man väl skulle sova o de får man sota för nu.
Men denna dag ska väl snart gå den också har 8 timmars arbetstid kvar ännu och såg jätte mycket fram i mot sovmorgon imorgon, men det blev inte så då bemanningen ringde o ville ha ut mig på jobb imorgon 7.00-14.30 som ambulerande och eftersom jag ska vika där ev med start nästa vecka så vill man jobba så mycket som möjligt ju.
 
När oscar ändå jobbar kan jag lika gärna jobba men försöker vara ledig lite mer helger så man hinner få tid tillsammans som idag jag åkte 6.30 och slutar 19.00 han är inte hemma förens efter 00.00 i natt jag åker imorgon bitti 6.30 igen o när jag slutat har han åkt så vi ses inte alls mycket eftermiddagsveckorna! 🙈
 
Efter jobbet ska jag hämta ut ett klädpaket om jag hinner innan dom stänger annars får jag ta de imorgon helt enkelt, sen till pappa o käka kvällsmat där ev se Ullared innan jag åker hemåt o snabbt sno ihop matlådor tills imorgon sedan sova! 😍 Längtar redan.