Zoombi.. 😑

Herregud idag vet jag inte vad det varit med mig, men jag har varit sÄ förbaskat trött ÀndÄ tÀnker jag att jag borde vÀl var utvilad efter 5 dagars jobb? 
Men nej efter jobbet blev de o stanna en kortis hos pappa & lillsyrran sÄ jag fick min lugg klippt för den behövdes klippas.
 
Hundarna fick springa av sig pÄ grönomrÄdet men det blÄste sÄ mycket sÄ dom tröttna rÀtt fort, men Zeke var rÀtt seg efterÄt o hela kvÀllen var hemma framÄt 17.00 dÄ jag tog en promenad med han ocksÄ behövde bara fÄ vara en stund sen kÀka lite la mig pÄ soffan p
o poff sÄ sov jag bara en kortis men ÀndÄ. 
 
Oscar jobbar eftermiddag sÄ Àr ensam i veckan en hel del ogillas men detta Àr bÀttre Àn nÀr han jobbade natt iallafall.
 
Hoppas veckan och framför allt morgondagen bjuder pÄ lite bÀttre energi för imorgon kör jag delat pass 7.00-14.30 sen tillbaka igen o kör 15.45-21.00.
 
Idag körde de Ă€ven ihop sig dĂ„ dom missat att tillsĂ€tta vikarie för hon jag gĂ„tt för eftersom hon Ă€r fortsatt sjukskriven sĂ„ jag tog pĂ„ mig att ta tvĂ„ extra pass denna vecka utöver schemat sĂ„ jobbar kvĂ€ll onsdag & torsdag extra sĂ„ blir tre kvĂ€llar i rad Onsdag, torsdag, fredag sen 13 timmar lördag men dĂ„ Ă€r vi tvĂ„ för jag har en tjej med mig pĂ„ intro sĂ„ dĂ„ kan man fördela sysslorna och fĂ„r lite hjĂ€lp pch de hör dagen betydligt lĂ€ttare. 😊
Roligt med sÀllskap ocksÄ sÄ var roligt att hon valde lördagen nÀr jag jobbar vi har ju jobbat ihop tidigare för ca 3 Är sedan sÄ de Àr kul kul. 
 
Nu ska jag se lite serie o sen sova och hoppas jag sover tills Oscar kommer för jag avskyr att vakna flera gÄnger innan hela nattsömnen blir förstörd, men sÄ fort han Àr hemma sover jag som en stock vilket jag gjorde i natt, men var trött som jag vet inte vad ÀndÄ. 
Â