Underbar mat 👌

Jag är inte bara tillsammans med världens underbaraste utan även med en duktig kock som kan laga fantastisk mat. 😁
 
Ikväll stod Oscar för matlagningen.
Till middag blev det
Ugnstekt marinerad fläskfilé med färskost smak av vitlök&örter, klyftpotatis samt gräddsås. 👌
Jag äter ju inte starka såser med chili i för jag tål inte stark mat det går inte bara så Oscar hade någon chilisås till jag smakade men nej de gick inte men detta var så gott.
 
Nu har han bestämt att vi ska bjuda min familj på detta någon helg för han ville de haha han är för charmig ❤️
 
Minst sagt min sambo, pojkvän, mitt allt är underbar och jag r så glad att jag träffade honom för ett år sedan och vi idag lever fullt ut tillsammans.
 
#1 - - Anita:

Men mums :D

Svar: Yeah 😀
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Härligt med män som kan laga mat....

Svar: Verkligen 😁
Erika Pettersson