Tårar sig av..

Ögonen tårar sig av trötthet, men jag förstår inte varför jag är så extremt trött för vissa veckor är så här 😏
Var likadant en annan vecka nu innan lite ledighet jag var så förbaskat trött hela veckan var en plåga jag sov varje eftermiddag efter jobbet sedan veckan efter gick som på räls hur pigg som helst ändå sover jag ganska bra så förstår inte varför jag är så här trött!
 
Något stör kroppen frågan är vad?
Igår körde jag 9.00-16.00 var så trött efter jobbet så jag höll på o svimma käkade o somnade sedan på soffan.
Idag blir en tuff dag då jag jobbar 7.00-14.30 sedan tillbaka o kör 15.45-21.00, men har iallafall sovmorgon imorgon och när jag kommer hem ikväll behöver jag inte gå ut mera för jag promenerar alltid med Zeke direkt när vi kommer hem lite efter 21.00 så vi kan sova sen 😉
 
Nu är jag glad att jag har tre kvällar framför mig efter dagens långpass så jag kan sova ordentligt på morgonen.❤️
 
Hoppas ni får en bra dag. 
#1 - - Åsa öberg:

kanske jobbar för mycket?kan det va så?!
ha en bra dag vännen

Svar: Kanske, men har varit ledig i fem dagar o jobbade endast igår så tror de är något annat, men hoppas jag inte bär på något skit i kroppen.
Erika Pettersson