Sova😮

Kom hem idag runt 17.00-17.30 efter att ha varit o handlat efter jobbet, hÀmtat Zeke, Oscar tog en promenad efter affÀren med han sÄ jag kunde börja varva ner.
 
Efter en kopp kaffe slog hag ihop runt 18.00 och sov till 19,00 för att vakna nĂ„gra minuter sen fortsĂ€tta sova till 20.00 förstĂ„r ni nĂ€stan tvĂ„ timmar sömn och dĂ„ sov jag bra i natt men Ă„terigen en dag pĂ„ jobbet med mycket att göra och jag gjorde en ny delegering sĂ„ nu har jqg fler delegeringar Ă€n syrran som jobbat lĂ€ngre Ă€n mig! 😁
Men kÀnns skönt att ha det gjort!
Gött att kunna utföra mer saker snart dags ocksÄ o för nya alla delegeringar.
 
Oscar fixade middagen och nu har han varit ute med Zeke sÄ nu ska jag fortsÀtta sova har förflyttat mig till sÀngen. 
Hoppas kunna njuta lördag & söndag av ledigheten utan att behöva kÀnna trötthet.
 
Fick svar pĂ„ proverna jag tog nyligen ocksĂ„ tog lite tid dĂ„ jag missat samtalet ifrĂ„n vĂ„rdcentralen men blir sĂ„ nĂ€r man jobbar man kan inte ha telefonen pĂ„ sig hela tiden sĂ„ fick brev idag men skriver om de en annan dag. Godnatt 😮