Skriver inköpslista

Veckorna springer iväg och slutet av juli värsta tiden jag vet ska jag & viktoria (lillsyrran) åka till ullared bara vi två Oscar vägrar nämligen följa med. ;)

Inköpslistan är påbörjan nu och jag har en känsla av att det kommer bli en hel del inhandlat betydligt mer än de som kommer stå på listan.
Har skrivit bland annat små saker & prydnadsaker då jag vill byta ut i princip allt här hemma och jag kommer gå loss på heminredningsavdelningen. :D 

Kommer inte satsa så mycket på kläder av den anledningen att det kommer vara så mycket folk vi åker nämligen efter lönen i juli, vi åker en helg, vi åker mitt i semestern, yeah!!
Men tyvärr passande ingen annan helg den helgen de kunde funkat i firar jag & oscar ett år så nej i övrigt jobbar jag nästan varje helg nu eller iallafall ena dagen på helgen så då vart de svårt nu har jag sagt till att den helgen går jag inte ut o jobbar för då åker vi iväg.

Men sen har vi hundavdelningen oj oj. 
Med tanke på hur mycket vi älskar o shoppa till Zeke kommer detta bli underbart sen kanske de slinker ner lite till kommande valp också. 
 
Jag längtar som en tok, men tiden går fort.
Viktoria åker iväg nästa vecka och borta en vecka så där av också det blir så långt fram i sommar vi åker, men bra för den delen med för då hinner man få in ytligare en lön eftersom jag & oscar bestämt att vi inte ska ta en krona ifrån våra sparpengar till shopping i ullared. :)
Vi har ju sparat & sparat dels pga ullared, men nu har vi annat vi varit o kikat på vi ska köpa så då får jag ta summan jag ska ha med ifrån lönerna i juli. (där av man jobbat  extra för jag har ju en summa jag vill ha med kanske överdrivet mycket, men hellre de o ha lite över än o stå där o inte kunna köpa vad man vill utan o tänka på pengar) :) 

Har ni tips på bra saker o köpa i ullared som är extra prisvärda till hemmet, hunden, till sig själv in med era tips. :)

Något jag verkligen ska leta efter i Ullared är massage aparat jag har haft & har så extremt ont i skulderbladen och axlarna om det kommer efter jobbet eller vad de vet jag inte, men de ska jag köpa om det finns. 😊
#1 - - Anita:

Men ååh, kul med Ullared :D :D

Svar: Jaaa 😀
Erika Pettersson

#2 - - mariannerma:

Jag förstår Oscar helt och hållet.....jag skulle inte åka dit ens en vardag utanför semesterlistan, om jag så fick betalt...haha

Svar: Haha🙈😂Tanken är att han ska följa med i november 😊
Fast åker enbart över dagen då och bussresa .

Nu denna omgång tar jag & lillsyrran bilen + övernattning för att kunna gå in två dagar 😊 Men de blir ju betydligt dyrare också!
I november ska jag mest satsa på kläder till oss båda nu blir de mest till hemmet 😊
Erika Pettersson

#3 - - anneli:

Spikmatta och stretchingsövningar är ett tips.
Det kan vara att ens muskler behöver få jobba lite.
Kram

Svar: Där sa du något!!👍😁Spikmatta ska jag tusan ha en tack

Kram
Erika Pettersson