Pingstafton đŸŒč

Pingstafton och idag skulle jag egentligen varit ivÀg pÄ 20 Ärs firande men sÄ blev det inte pga man fick gÄ ut extra.
 
IgÄr nÀr jag pratade med bemanningen sÄ frÄgar jag flera gÄnger om det rör sig om söndagens pass fÄr ju svaret ja flera gÄnger och dÄ tÀnker jag att jag tar det! 
Loggade som tur var in pÄ min timepool sida och sÄg att det var bokat idag dÄ (sÄg de igÄr) jag bara nej o kollade schemat pÄ jobbet för jag visste för vilken person de rörde sig om och inser att hon mÄste varit sÄ stressad sÄ de blev en missuppfattning ganska besviken meddelar jag att jag inte kan Äka pÄ kalaset..
 
Sedan igĂ„r kvĂ€ll sĂ€ger syrran de positiva Ă€r iallafall att du fĂ„r storhelgsersĂ€ttning efter att ha kollat upp de sĂ„ kĂ€nde jag bara okej det var vĂ€rt att gĂ„ ut o jobba imorgon sĂ„ dagen idag Ă€r fyll av glĂ€dje eftersom jag vet att jag tjĂ€nar dubbelt upp idag och de kommer i juli och jag ska ivĂ€g sista helgne i juli efter lön o dĂ„ kommer pengarna vĂ€l till andvĂ€ning 😀
 
Oscar Àr underbar och tar hand om bÄde Zeke & texas idag sÄ dom andra kunde Äka utan o behöva lÀmna till hundvakten vi hyrt för idag sÄ kunde Texas vara hos Oscar & Zeke dÀr han Àr van att vara och jag jobbar o vi fÄr extra pengar.
Alltid vÀlkommen dÄ vi ska ivÀg lördag-söndag i mitten av juli samt lördag-söndag slutet av juli ska jag & lillsyrran ivÀg.
 
Ska köra nĂ„gra extra pass denna mĂ„nad till 18e samt 27e kör jag extra sĂ„ yeah âœŒïžđŸ˜
 
Nehe hinner inte skriva mer nu hörs en annan dag. 
#1 - - Marianne:

TrÄkigt att det blev missförstÄnd mÀr du hade andra trevligheter inbokade. Undrar hur du gör....pÄpekar du det för den personal som blandade ihop dagarna?
Men tur i oturen med helgtillÀgget, extra lön Àr alltid vÀlkommen.
Jag har ocksÄ tagit pÄ mej massa extra pass nu i juni, det Àr sÄ gott som tomt i kassakistan efter dessa tvÄ semesterveckor....

Svar: Jag pÄpekade detta ja Àven för chefen som hörde av sig senare!Fick sÄ otroligt fina ord hur bra jag var som stÀllde upp trots detta osv sÄ de kÀndes ju bra.
Och chefen pratade ju med dessa pÄ bemanningen sÄ med er var stressade som tusan de hördes.

Extrapass behövs ibland bara man orkar ocksÄ man fÄr ju inte jobba ihjÀl sig.
Erika Pettersson