När kroppen säger stop!

Min kropp säger stop ikväll. 
Har sovit varje dag efter jobbet denna vecka har ju endast jobbat dagtid till senast 16.00 och idag blev det dessutom delat arbetspass då jag kört mina 7,5 timme men delat. 😏
 
Tröttheten är hemsk och ikväll nu kände jag nu är det dags för ledighet annars slutar kroppen, hjärnan o allt att fungera denna vecka har varit fruktansvärt stressig har aldrig varit med om detta innan men allt löser sig. 🙂
 
I morgon ska jag jobba sol jag gjort alla andra dagar denna vecka o sedan väntas ledig helg lördag & södnag sen kliver jag på måndag eftermiddag igen. 
 
Godnatt 😴
Bästa😘❤️
#1 - - marianne:

Du får försöka sälja nej till extrapass nu en tid framöver, bara hålla dej till ditt schema, som iofs var ganska tufft vissa dagar om jag förstått rätt?
Hoppas du hinner njuta av din lediga helg och inte bara behöver sova....
kram

Svar: Jo schemat är omänskligt tufft det säger alla. 🤔Med tanke på hur vårt jobb ser ut också så ja jag är helt slut, men inte många timmar kvar nu av denna dag🙂

Ska försöka åka en sväng till stan i helgen med 😁
Kram
Erika Pettersson