Han fixarđŸ€—

IgĂ„r nĂ€r jag satt Ă„terigen 12 timmar pĂ„ jobbet sĂ„ fick jag meddelande om att nya köksgardinen vi köpte i lördags eller han var o köpte i lördags Ă€r uppsatt och klar. đŸ€—
 
Sedan stÀdade han hela lÀgenheten förvisso var det nog pga att en kompis till Oscar frÄgade om han fick komma pÄ besök igÄr lite spontant eftersom dom flesta bor i Mjölby, Mantorp, Linköping sÄ dÄ bestÀmde dom igÄr runt lunchtid att Jens skulle komma en svÀng pÄ eftermiddagen tar ju inte jÀttelÄng tid ifrÄn Mjölby ÀndÄ 1.5 timme? Lite mindre kanske!
SĂ„ dom handlade lite o kĂ€kade ihop och Zeke fick massor uppmĂ€rkasamhet. 😊
Kul att Oscars vÀnner tar sig för att komma pÄ besök nÀr jag ÀndÄ jobbar sitter han ju ensam hemma sÄ passar ju perfekt sÄ de Àr ju bara roligt om dom kommer.
Nu har hans bror varit pĂ„ besök o en av hans kompisar frĂ„gan Ă€r nĂ€r hans familj tĂ€nker kommer? 😉😏
 
Men kolla sÄ fint nu vill jag ivÀg och köpa blommor bara stora fina blommor att ha i köksfönstret! 
Blir eventuellt en svÀng till stan i helgen o kika om vi orkar jag ska vila o Äter vila. 
 
#1 - - marianne:

Roligt med en sambo som intresserar sej för inredningen....nÀr jag bytt gardiner brukar jag frÄga j om han ser nÄgot....jag kan fÄr alla möjliga svar, frÄn "har du klippt dej" till "klart jag ser" med ett flin pÄ lÀpparna...det Àr ju faktiskt lite kul samtidigt..haha

Svar: Oscar sĂ€ger ofta men du fĂ„r sköta inredningen sen nu nĂ€r jag vĂ€l börjat för vi har ju sparat i flera mĂ„nader o inte köpt nĂ„got för att kunna satsa ordentligt nĂ€r vi bestĂ€mt oss 😊
Och nu jĂ€klar nĂ€r de vĂ€l ska köpas grejer för vi har sparat & sparat sĂ„ Ă€r han minsann intresserad sĂ„ jag blir alldeles full i skratt 😂🙈
Men samtidigt Àr det sÄ roligt för dÄ gör vi detta tillsammans inte bara jag.
Vi bygger upp vĂ„rat hem tillsammans 😊
Erika Pettersson