Fyndat đŸ˜â€ïž

Jag fullkomligt Àlskar att fynda pÄ loppis.
Tidigare har jag ju skrivit om att vi övervÀger att flytta men vi har inte varit sÄ jÀtte seriösa med att leta lÀgenheten faktiskt, men nu har jag lÀmnat intresseanmÀlningar pÄ fyra stycken men alla Àr inflytt till hösten.
 
Men kan skriva mer om dessa tankar i annat inlĂ€gg, men flytt ska det bli nĂ€r o vart ÄterstĂ„r att se men inom finspĂ„ng sĂ„klart men ah vi fĂ„r se helt enkelt! 😊
 
Idag hÀmtade vi ett nytt bord och stolar vi fyndat pÄ loppis dels lite mer modernt och tar lite mindre plats.
VÄrat gamla var vÀl fint, men de tog plats och var rÀtt vingligt men vi ska spara de gamla ifall vi fÄr en ny lÀgenhet sÄ vi har ett köksbord med stolar och ett matsalsbord i vardagsrummet (dock kommer vi leta nytt större) beroende pÄ lÀgenhet.
 
Men jag blev nöjd o Ă€ntligen kanske vi hittar lusten o sitta vid bordet o Ă€ta 😉
 
Ska Ă„ka o köpa ny duk imorgon eventuellt 😁
Pappa ska ÀndÄ ha skjuts sÄ tÀnkte nÀr han handlar o springer jag till Jysk en snabbis efter jobbet. 
#1 - - Anita:

Wow, fint :D

Svar: Tack 😉🙂
Erika Pettersson