Dagens inköp

Blev en tripp till stan då Oscar skulle kika på lite nya kläder, men det var ju så urplockat och såååå tråkigt!
Jag hittade ingenting verkligen, men vad folk det var herregud.
Aja lite kom med hem och kul o komma ut lite sista lediga dagen imorgon jobbar vi båda igen, men båda kör kortvecka jag 4 dagar och Oscar 4 dagar.

Jag köpte ett par nya ballerina skor att ha till mina nya klänningar, weii. :)
Hittade en as snygg lampa på rea på rusta kostade normalt 249kr, men nu endast 50kr.
Oscar köpte en ny t-shirt och kalsonger på HM.

Jag passade på o besöka lyko och med hem kom en röd färgbomb av märket maria nila eftersom jag enbart kör med veganskt shampoo, balasam så fick det givetvis bli de märket i färgbomb också så nu ska jag någon dag färga håret rött igen blir troligtvis i veckan eller i helgen! :D 
Saknat att vara ordenligt rödhårig så det är dags igen o testa på de till hösten blir de mörkhårig igen.

 
Så här ser lampan ut uppsatt nu ikväll! 😀
Den är guldig inuti.