Bokat! 😁

SĂ„ nu har jag & lillsyrran bokat boende sista helgen i juli mĂ„nga helger Ă€r uppbokade nu, men den helgen blir de av punkt slut! 🙈
 
Jobbar nÀmligen en del, en helg ska jag & Oscar Äka ivÀg vi fick dock boka om vÄran tripp till fredag till lördag dÄ vi igÄr blev bjudna pÄ bröllopsfest för min ena bror som giftesig i smyg i vintras sÄ de krockade med vÄran hotellnatt sÄ för att ens ha hundvakt o komma ivÀg fick vi boka om 14-15 juli ska vi Äka ivÀg och bo pÄ hotell.
Sedan 15 juli bröllopsfest/middag dom ska bjuda alla pÄ middag osv pÄ resturang.
 
29-30 juli har jag&lillsyrran bokat idag Ă€ntligen boende för att Ă„ka en tripp till Ullared blir bara vi tvĂ„ som Ă„ker dĂ„ ena syrran Ă„ker nu 27 juni och utgĂ„r ifrĂ„n VĂ€rmland sĂ„ ja vi kan inte samĂ„ka men dĂ„ hinner jag spara Ă€nnu mer pengar och Oscar har Zeke hemma. ❀
 
Sedan blir det nog rĂ€tt lugnt blir tvĂ„ helger i juli sen kanske de blir en hotellnatt eller nĂ„got i höst/vinter alternativ en tripp till ner till Ullared. 😉
 
 
#1 - - marianne:

Ullared....jag förstÄr inte hur det kan dra sÄ....I höstas var jag dÀr knappt en halvtimme (Maria skulle handla nÄgot) och ville bara dÀrifrÄn hela tiden. ..haha
Att TV gjort en sÄpa av det har förstÄs gjort det till den cirkus jag tycker det Àr.
Men du som Àlskar att shoppa kommer att trivas som fisken i vattnet och behöva slÀpkÀrra för att fÄ med allt hem...haha

Jag Ă€r osĂ€ker pĂ„ om jag Ă€r hemma den helgen, men om jag Ă€r det MÅSTE ni ta omvĂ€gen förbi hĂ€r :)

Svar: Haha ja jag har redan sagt till Oscar att hörrudu i höst,vinter Ă„ker jag igen 😂😉Men jag jobbar uu extremt mycket för att vi ska spara till detta sĂ„ dĂ€rför jag tar extrapass han ska inte behöva köra extra för att jag vill Ă„ka ivĂ€g 🙂

Men han Ă€r snĂ€ll o jobbar sitt o kan gĂ„ in extra om de behövs 😁
Ja frÄgan Àr om jag kommer dÀrifrÄn men vi Äker bara tvÄ sÄ de lÀr vÀl förhoppningsvis finnas plats för vÄra saker i bilen haha
Erika Pettersson