Vilken skitdag!

Detta blev verkligen en skitdag jag har hållit igång sedan 9.00 i morse har två hundar här hemma vilket gör att det är lite rörigare än vanligt och där av mer ansträngt eftersom Texas är hos oss sedan igår kväll.
Har haft tvättstugan
Varit och handlat
Varit hos pappa och kollat katterna 

Fixat överraskning till Oscar som skulle vara hemma ca 16.30 men nu är snart klockan 17.00 och han är inte hemma ännu p.g.a. störningar i tågtrafiken så han är förhoppningsvis hemma 18.00 eller ännu senare.
Jag blev så ledsen & besviken att denna kväll blev så försenad jag har handlat hem en överraskning och sedan till god middag eftersom jag jobbar 13 timmars imorgon och inte hemma förens 22.00 ca.

Allt blir förstört både överraskningen & middagen då båda delarna inte hinns med idag p.g.a. att jag måste åka till jobbet en kortis ikväll då jag måste på min lediga dag rycka ut och ge medicin till våran brukare p.g.a. att våran andra vikarie inte fick igenom sin delegering igår så efter massor samtal igår med chef & hemsjukvården kom vi överens att jag som bor så pass nära med bilen rycker ut o åker till jobbet till ca 20.30 och fixar detta såklart får jag betalat för detta lite extra också, men ändå..

Sen blir det efter de en sväng till pappa igen för o ta hand om katterna som är ensamma hemma, men grannarna har koll också, men jag är kontrollfreak så jag måste kika på dom själv för o kunna sova gott om nätterna så är där morgon&kväll fram tills torsdag då dom är hemma igen.

Usch så tråkigt när saker o ting ska strula och jag funderade om jag skulle ta bilen och åka o hämta honom, men det tar ca 50 min dit & 50 min hem plus att hundarna måste åka med då sen fixa middag, sen till jobbet, sen katterna, sen sova, men nu verkar det som han är på G hemåt och borde vara hemma omkring 18.00 men 1,5 timme är mycket tid  vi vet sen innan att är han hemma en halvtimme senare än vanligt så är snart klockan 22.00-23.00 o dags för sängen hur man än vrider o vänder på de.

Och tråkigt att min överraskning gick åt helskotta det var väl de som gjorde mig mest ledsen. :( 
Men men.. 

#1 - - Anita:

Usch lät inge vidare alls.. :( Hoppas du får en bättre helg <3

Svar: Dagen idag spenderas på jobbet! 😏Men är ledig ikväll som tur är! 😁
Erika Pettersson

#2 - - mariannerma:

Så trist när de blir så....tågförseningar eller stopp i trafiken är sååå drygt, man kan liksom inte göra ett endaste dugg för att påverka.

Hoppas ni hade det mysigt den tiden som var kvar av kvällen....

Svar: Ja de suger verkligen, jag blev så besviken när man hela dagen planerat något!Men men, de blev en bra men kortare kväll innan läggdags 😊
Idag är vi båda lediga så de är skönt
Erika Pettersson