Tre dagars.. 👌

SÄ dÀr efter en rÀtt intensiv dag pÄ jobbet dÀr det började med att jag blev försenad ifrÄn morgondagens jobb sÄ stress o Äter stress sÄ blev det kaos pÄ jobbet, men men.
 
Slutade 14.30 Ă„kte direkt o hĂ€mtade ut tvĂ„ paket som dröjt som tusan undra varför senaste paketen tagit enormt lĂ„ngtid pĂ„ sig? đŸ€”
Aja kom gjorde dom till slut tvÄ par jeans till hösten och en sommarklÀnning.
 
Efter de blev det att hĂ€mta Zeke & lillsyrran o vidare till Mamma för en fika, sen följde vi med Emma&Björn hem ett tag sĂ„ var inte hemma fören runt 18,00 ikvĂ€ll men Oscar jobbar sĂ„ inget roligt Ă€ndĂ„ o sitta ensam hemma. 😉
 
Nu Àr jag ledig i tre dagar men tvÄ Àr redan fullbokade och bland annat vill jag sova ut ordentligt sÄ imorgon blir en lite lÀngre sovmorgon men ska ÀndÄ ivÀg vid 10.30 men kommer sova betydligt lÀngre Àn till 5.45 iallafall. 
 
Jag har inte bestÀmt mig Àn för vad jag tycker om klÀnningen. 
Jsg Ă€lskar mönstret och den skulle varit knĂ€lĂ„ng herregud jag skulle Ă€lska den, men frĂ„gan Ă€r passar den mig? Är den jag? Andra sĂ€ger snygg, fin, behĂ„ll!
behÄlla skanjag för den kostade bara 99kr sÄ ingen idé att skicka tillbaka i sÄ fall ger jag bort den eller sÄ fÄr bara tillbaka 60kr iallafall.
 
Men vad tycks? Kanske lĂ€r man sig o gilla lĂ€ngden 😊
Har ju velat testa o köpa sÄn klÀnning lÀnge sedan förra sommaren för de var sÄ populÀrt med lÄnga klÀnningar, men vÄgade aldrig o nu chansa jag nÀr jag hittade en mönstrad pÄ rea pÄ hm. 
 
SvÄrt o anvÀnda klÀnning nÀr man Àr lite kraftigare tycker jag eftersom dom flesta klÀnningar ska man vara sÄ smal i! 
 
#1 - - Marianne :

Det Àr ju ursnyggt med en lÄng sommarklÀnning och vad man Àn tycker om sin kropp sÄ vill man alltid ha nÄgot annat, och det Àr bara man sjÀlv som Àr kritisk.....kör pÄ lÄngklÀnningen..absolut

Svar: Tack 😀Ska behĂ„lla den för den var sĂ„ otroligt skönt!
Erika Pettersson