Sova. 😮

IgÄr körde jag 13 timmars pass vilket innebÀr mÄnga timmar pÄ jobbet och sÄklart sent i sÀng eftersom man inte Àr hemma och klar förens runt 22.00 o dÄ gÄr jag inte super lÄngt kvÀllsvarv med Zeke eftersom han brukar vara rastad/promenerad nÀr jag hÀmtar honom vilket Àr sÄ skönt & snÀllt, men tror dom flesta förstÄtt hur trött man Àr nu för tiden. 
 
I morse gick jag upp runt 5.45 sĂ„ hann i lugn o ro gĂ„ morgon promenad med Zeke, dricka kaffe & Ă€ta frukost hemma innan jobb vid 7.00, Ă„kte ca 6.50 normalt brukar man fĂ„ Ă„ka 6.45 men nu Ă€r det semester o noll trafik ute sĂ„ dĂ„ gĂ„r det fortare. 👌
 
Men oj vilken trötthet som slog till pÄ jobbet runt lunch bÄde jag & Christina slog ihop som kort hus efter lunch!
Roligaste  var att gon frÄgade typ 2 timmar innan Àr du inte trött efter gÄrdagens pass o jag bara nae de kommer ikvÀll vetu, jo tjena.. 
 
Efter jobbet sÄ hade jag lite att göra kolla till katterna, fixa allt kring dom hos Pappa sista dagen dock dÄ dom kommer hem idag, sedan hÀmta paket, sen Àntligen Äka till Zeke som fÄtt vara hos Emma & Björn under dagen sÄ blev en stund dÀr dÄ dom bjöd pÄ fika, barnen var glada att moster kom.
 
VÀl hemma slog jag ihop blev 2.5 timmes sömn men trots de finns ingen energi sÄ blev en lugn promenad + en kvÀllspromenad nu innan lÀggdags.
 
Bara i morgon kvar o dĂ„ borde dagen gĂ„ fort sen vĂ€ntas ledighet i tre dagar o jag hoppas jag inte Ă„ker hem imorgon o sover bort flera timmar utan att energinivĂ„n Ă€r högre ska dĂ€r i mot ta en ordenlig sovmorgon lördag & söndag pĂ„ fredag ska vi ivĂ€g runt 11.00 sĂ„ dĂ„ gĂ„r de inte sova ut för lĂ€nge, men sovmorgon för mig Ă€r ju o sova till typ 8.00-9.00. 😊
 
Godnatt 
 Zeke vet precis hur man slappar pĂ„ rĂ€tt sĂ€tt. 😉
Hans energi har inte varit sÄ hög heller denna vecka men klart umgÄs med bÄde barnen & Texas hela dagarna blir ju energin krÀvande.
#1 - - anneli:

alltsÄ han Àr sÄ fin <3 :)

Svar: Tack 😍😁
Erika Pettersson

#2 - - mariannerma:

Usch...jag vet hur det Àr efter ett lÄngt pass, det tar tid att koppla av och "stÀnga ner" kroppen sÄ man kan sova,
skönt Àr ledig nÄgra dagar nu...
kram

Svar: Ja usch önskar man kunde somna nĂ€stan direkt de vore perfekt. 😏Men tur man inte kör allt för mĂ„nga sĂ„na pass iallafall.

Kram
Erika Pettersson