Nytt igen ⏱

Jag älskar dessa paket ifrån wish. 😃
Tre av mina gamla klockor har gått sönder så blev att beställa nya dessutom har jag gått ifrån silver till roseguld/guld 😉
 
Idag kom denna guldiga klocka.
Här är nuvarande samling, men väntar på ytligare en klocka! 
#1 - - Marianne:

Har du hela armen fullmed klockor? Hihi...skojar,
Förr samlade jag på klockor, men nu har jag bara fem ...som jag aldrig använder

Svar: Haha, inte riktigt men de ska matcha till olika kläder vet du. 😉

Jag tycker de är så smidigt på jobbet när man far omkring o telefonerna ligger i jackan eller väskan för man oftast inte ha fickor o ska leta efter en klocka hela tiden. 🙈
Vi har ju bara korta stunder hos olika brukare när vi är ute o åker gäller att ha lite koll på tiden
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Ja på jobbet och på ridlektioner är det bra med klocka....när jag sitter i kassan har jag förstås tiden på skärmen men är jag på golvet är det bökigt att ta upp telefonen för att se

Svar: Precis många fördelar 😁Jag har sällan fickor nu på sommaren med så måste ha telefon i väskan när man är ute o ta upp den hela tiden nja.😉

Dessutom tycker jag de är snyggt o ha klocka på sig matchar fint dessutom till ringen 😀
Erika Pettersson