Mer nytt đŸ’»

Idag har vi varit till stan dÄ dom kör sommarrea pÄ mediamark och Oscar hade spanat in nya hörlurar till telefonen sÄ nÀr han reser till & frÄn jobbet vill han kunna lyssna pÄ radio, musik osv utan o höra ljud utifrÄn sÄ han kollade pÄ ett par plattan hörlurar som han ville köpa.
Det blev ett köp 😁
 
Under ett Ärs tid har jag tjatat att jag vill ha en 2 i 1 dator hade tÀnkt köpt en tidigare, men det blev aldrig sÄ o efter att jag backade o inte köpte en nÀr jag hade tÀnkt har de fÄtt vara.
 
Tills jag trÀffade Oscar han vill ju ge mig eller att vi köper de man vill ha och han Àr ingen sÄn som ska du ha ska den kosta 10.000 annars Àr det bara skit utan köp de du blir böjd med sÄ blir han lycklig och jag med!
Denna sa domi butiken var bra speciellt för mig som inte ska göra nÄgot avancerat med den.
blir att blogga, lÀsa bloggar, kolla youtube, se serier/filmer för inte alltid jag startar tvn för de tycker de Àr mysigt med mörkt rum o bara en mindre skrÀm lyser upp lite. 
 
IDAG KÖPTE VI DEN đŸ’»đŸ˜
En 2 i 1 dator ifrÄn mediamark jag blev sÄ nöjd o sÄ glad Àntligen.
 
Nu kanske man har inspiration att blogga mer framöver Àn bara via telefon o enstaka gÄnger via datorerna eftersom ena Àr uppkopplad till tv pÄ heltid o stationÀrna sitter oftast Oscar vid eller sÄ orkar jag inte starta den för jag vill helst ligga i sÀngen/soffan o glo medans jag bloggar. 
 
Man kan ju ta bort tangetbordet och dĂ„ blir de en surfplatta 😍