Ledigdag. 😎

Åh idag Ă€r man ledig och ni anar inte hur lĂ„ng sovmorgon jag fick 😁 
Oscar tog hundarna bĂ„de igĂ„r morse och i morse sĂ„ jag sov enda tills kvart i 11 fast jag var uppe i natt en stund dĂ„ jag mĂ„dde riktigt kasst mĂ„ste Ă€tit nĂ„got jag inte tĂ„lde igĂ„r, men vad? Vet i tusan men inte var det roligt hĂ€nt innan o dĂ„ tvinga jag nĂ€stan oscar o ringa ambulans. 🙈
 
Idag har vi varit ivÀg o handla inför veckan vi veckohandlar i stÀllet för storhandla dÄ vi har sÄ liten frys tre lÄdor förvisso rÀtt djupa, men vi fyller upp dom fort sen ett större fack men dÄ vi fryser in bröd osv som Oscar fÄr hem ifrÄn jobbet o fÄr hem rÀtt mycket pÄ en gÄng sÄ fylls de pÄ fort vi fÄr ju gratis hamburgerbröd frisco sÄn som
Àr ifrÄn Max, samt korvbröd, vanligt bröd ljust o mörkt os sÄ ja de fyller lite men sen alla matlÄdor tar enorm plats!
 
Visa dagar behöver jag ju tvĂ„ matlĂ„dor dĂ„ jag Ă„ker halv 8 hemifrĂ„n o hemma ca 21.30 😮
 
Men ja idah handla vi, gÄtt med hundarna inga lÄnga
promenader de Àr alldeles för varmt o asfalten Àr glödande het.
 
Varit förbi o kÀkade mat pÄ kockens snabbmat men gott vi skulle bara köpt glass men vÀl dÀr tyckte vi de var bÀttre o Àta lunch dÄ klockan var över 14.00! 
 
Nu ska jag försöka vila o hitta energi o jobba tills torsdag kör dessutom 13 timmar pĂ„ tisdag 8.00-21.00 😎
 
Hundarna Ă€r givetvis med överallt 😁
Dom lÄg snÀllt i skuggan de flÀktade lite dÀr ocksÄ sÄ dom gillade de blev lite svalare dÄ! 
#1 - - Anita:

Men sÄ gott det dÀr sÄg ut :D Kram !

Svar: Ja 😁
Erika Pettersson