Jobbhelg!

Min jobbhelg. 
Men rätt skönt ändå att vi inte börjar förens 8.30 men det rätt segt att sluta 21.30 för det tar så långtid innan man varvar ner hemma!
i morse tog Oscar Zeke och hade fixat kaffe åt mig han är för söt alltså. ❤️
blev ingen stress i morse plus att jag hann ligga kvar längre vilket var så skönt. 
 
åh idag är det en vecka kvar tills jag denna tid sitter jag i bilen rullandes ner mot Ullared 😁❤️
Gissa om jag längtar o de sporrar en ju att jobba eftersom
jag vill dra in minst lika mycket som Oscar tjänar även om det inte är så lätt o göra eftersom han jobbar inom industri o jag inom vården, men jag kämpar.
 
Vi har ju bokat en resa till Ullared i november men den gången åker vi bussresa för då är vi typ 5 stycken som ska åka och de blir trångt i bilen med allt man ska handla också. 
 
Åh längtar verkligen dock lär det väl vara så extremt mycket folk eftersom folk fått lön dagarna innan, men hoppas när vi kommer dit att det är rätt lugnt. 
 
Hoppas ni får en bra helg. 
#1 - - Marianne:

Så gar jag aldrig tänkt...att jag vill jobba ihop lina mycket som min sambo, det är ju väldigt ojämlika löner...och olika jobb.
Ullared alltså ...lycka till, haha
Har du kollat vilken väg ni åker, Har du kollat google maps var jag bor?

Svar: Nej har inte kollat vilket väg ännu. 😉Tänkte jag skulle sätta mig ner på tisdag eller så med syrran o planera för tid osv.
Det är hon som är bra på de där med vägar o har åkt dit flera gånger så hon hittar bättre.

Jo vi tjänar olika de gör vi så oftast kommer inte jag upp i hans nivå!
Oscar säger ju alltid att jag inte ska tänka så utan att det är lugnt om jag är hemma mer jag sköter ju typ allt hemma när jag är hemma, hunden, tvätt, städning och allt.

Men han jobbar ju o tjänar bra med pengar.
Men eftersom vi tidigt valde o ha gemensam ekonomi så jobbar jag ju järnet för att dra in ungefär på hans nivå. 😊
Det känns bättre för mig då.

Förvisso har jag två inkomster lön + aktivitetsstöd när jag inte jobbar men behöcer då gå på en träffar lite då & då på arbetsförmedlingen.
Erika Pettersson