Frukost på sängen

Säger ju att han är för bra för mig ♥
Vi har ju haft Texas här sedan i torsdag kväll p.g.a. att alla varit bortresta/är bortresta, men Emma & Björn är snart hemma ifrån sin semester så nu är det deras tur o ha Zeke i veckan medans jag & oscar jobbar :)

Var ute redan 5.45 med hundarna Zeke brukar inte vilja gå så tidigt, men texas har varit lite orolig har väl varit varmt för dom precis som för oss och sen är han inte här så ofta heller.

Ny vecka har börjat och Oscar bjöd på frukost på sängen i morse jag sov som en stock så jag märkte inte ens att han gick upp, men så mysigt :) 
Nu har Oscar dragit till jobbet både han & jag kör kort vecka då vi är lediga fredag, lördag & söndag.
Jag kör ganska lugn vecka trots allt idag är det eftermiddag/kvällspass (5 timmar & 15 min) imorgon 13 timmar värsta passet på hela veckan, men sen är det bara 7.00-14.30 (7,5 timmes) pass trots allt föredrar jag dom framför 8.00-16.00 pass o 9-00-16.00 men klart segt o gå upp tidigt och dessutom åka en bit eftersom vi är en ambulerande grupp så varje gång man börjar 7.00 kör man 2 timmar hos en annan brukare utanför Finspång. 
Super trevligt alla gånger, men så tidigt upp snark.

Aja längtar tills torsdag eftermiddag då ska jag minsann njuta!! :D
Sen ni kör det igång herregud jag vill inte, men bara le och se glad ut vilka veckor det kommer alltså.
Men men som sagt, man njuter sen efter lön, men innan är de ett mindre helvete ju.

Hoppas ni får en bra vecka själv blir de jobb & jobb i helgen som kommer händer iallafall lite roliga saker. 
Han gör mig lyckligast av alla männsikor på denna jord ♥
#1 - - Ida:

Så mysigt med frukost på sängen :)

Svar: Verkligen 😊Härlig känsla o vakna så är kaffet o allt serverat vid sängen 😀
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Men ååh, gulligt! :D
Så fin bild på er också, kramis <3

Svar: Tack 😊😁Kram
Erika Pettersson