Första shoppingvagnen

Behöver jag ens nämna hur mycket folk det var? 🙈
Herregud, men de gick bra ingen kö in och stod ca 15 minuter i kassan ut gick otroligt fort faktiskt.
 
Jag trodde lätt de skulle gå på mycket mer idag, men blev glatt överraskad att de inte gjorde de. 😁
Så i morgon blir det mer shopping!
 
Idag fick jag med detta:
• Två cardigan 
• Strumpor, trosor & bhar
• Jeans + tröja till Oscar
• Färgbomb
• Badskum & badbomber till vårt älskade badkar
• Fotfil elektrisk
• Mobilskal
• Hårtoffsar + hårborste
• Handväska
• Stor tavla med djurmotiv
• Hundbädd mellanstor då Zekes börjar bli dags o tvätta nu för han dessutom en ny
• Massor tuggben
• Hundleksaker
• Liten väska till Alwa & bilar till Wiggo (Viktoria köpte en sak o jag en sak)
• Parfymer
 
Hundbädd + tavlan syns på bilden ner till vänster.
I morgon sla jag kika på mer saker till Oscar kläder osv lite till mig själv o sen mer heminredning! 
#1 - - Marianne:

Jisses att du orkar 😆😆

Svar: Haha 😁😂
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Kul med Ullared!! :D

Svar: De var riktigt roligt 😀
Erika Pettersson