Det gick fort..

Måndag igen och jag ser faktiskt fram i mot att gå till jobbet! :) men oj vad tre dagars ledighet gick fort. 
Trots lite kaos förra veckan så är livar det upp ordenligt när man jobbar med härliga personer.

Oscar kör sin sista vecka på Fredag eftermiddag går han av och sen väntar 4 veckors semester.
Tyvärr jobbar jag Fredag kväll, hela lördag och hela söndagen och måndagen veckan efter, men men som vi sagt det kommer en höst sen och då kommer vi ha massor mer tid för varandra.

Nu hade vi tre dagars ihop och jag fick beviljat ledigt en dag i augusti så jag slipper köra Fredag, lördag & söndag så blev ledig på söndagen. :)

Men ny vecka, nya tag kör två dagar, ledig två dagar, sen kör jag fyra dagar och det närmar sig ullared. :D
Nästa helg, nästa vecka åker vi woho och det ser jag verkligen fram i mot.
I övrigt händer inte mycket har rätt mycket jobb framför mig så jag måste tänka o fokusera på att orka detta.
Att köra 100% det var tuffare än jag faktiskt trodde det skulle vara, men sen gick jag också ut extra direkt och tog ut mig rätt hårt omgående inte bra.

Nu kör vi igen med bästa kollegorna!
#1 - - anneli:

Jobba 100 % i vården tar verkligen på en :/

Svar: Jao de gör ju de 😏Har sagt en tjänst på mellan 50 & 70% vore toppen iallafall för en annan.
Kan man gå ut lite extra också om man vill. 😊
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Tiden springer iväg särskilt om man har trevliga dagar som ni haft....jag har vara denna veckan kvar på semestern....var sjutton tog de två första veckorna vägen?

Slitigt att jobba oregelbundna tider...

Svar: De gör den verkligen men känner mig rätt utvilad så de är skönt 😁
Erika Pettersson