herregud..

Trött, huvudvärk och nackspärr som går enda ner i vänster skulderblad!
Visa rörelser gör så de hugger som knivar detta kom i söndags o oscar har masserat nu varje dag o det blir bättre, men nja inte helt bra idag är de så stelt!

Har dessutom jobbat mitt morgonpass nu inte optimalt o jobba med detta, men jag måste ju.
Men lyft osv de förvärrar ju smärtan känns som en rejäl sträckning i skulderbladet har haft de en gång tidigare, men i höger då så blir o äta smärtstillande + muskelavslappnande några dagar.

Men nu tänker jag få i mig frukost och sedan ta en tupplur innan det är lunch, dags för en dusch och tillbaka till jobbet till 14 och köra till 20 gissa om det ska bli skönt o vara ledig imorgon!
Sen ett likadant pass på torsdag sen ledig fredag & lördag,woho :)

Lite smått sliten, men vad ska man göra jag gillar mitt jobb när jag får arbeta med rätt personer och på rätt ställe ;) 
#1 - - marianne:

Nackspärr är vidrigt....men du.....hur kan du åka på allt hela tiden?
Kram

Svar: Exakt de undrar jag också? 😱🤔Är tusan i mig otursförföljd när de kommer till min kropp o åka på saker men har tur inom annat iallafall!
Erika Pettersson