Herregud... 😮

SprĂ€ckte min lediga dag idag för att köra ett 7:00-9:30 pass! 😏
IgÄr nÀr dom ringde till jobbet o frÄgade dÄ det inte fanns nÄgra vikarier eftersom tvÄ av vÄra vikarier Àr redan insatta idag fast pÄ andra pass och morgonen inte gick lösa sÄ det Àr svÄrt o sÀga nej dÄ Àven om sovmorgon var vÀlbehövligt det tar pÄ krafterna att vakna halv 5 och inte kunna somna om nÀr Oscar Äker vid 5!
 
Och eftersom jag inte Ă€r o behov av timmarna för pengarna skull sĂ„ fĂ„r man motivera sig o tĂ€nka jag kör pga las dagar sĂ„ dom ökar för varje pass oavsett timmar sĂ„ ökar las dagarna och under 2017 kommer jag troligtvis komma upp i tillrĂ€ckligt med dagar för att bli sĂ„kallad 2Ă„ring! ✌
SÄ kÀmpa o kÀmpa!
 
Zeke fÄr vara hos Pappa nÄgra timmar dÄ jag efter jobbet ska Äka o hÀmta Mamma som lÀmnat in sin bil nu pÄ förmiddagen sen hÀmta Zeke sen ska jag o
mamma och hundarna sĂ„klart till Emma o tvillingarna nĂ„gra timmar sen skjutsa tillbaka mamma till 13:00 sedan hem för att sedan hĂ€mta lillsyrran pĂ„ jobbet 15:15-15:30 och sen tvĂ€tta bilen o sen Ă€ntligen hem!😂🙈
 
jĂ€kla ledig dag ska gĂ„ Ă„t massa skjutsande hit o dit!😉
 
Ge mig Fredag sÄ jag kan sova bort hela dagen. 
#1 - - marianne:

SÄ du har börjat extreknÀcka som taxichaufför nu ocksÄ? :))

Svar: Jajemen 😉 Dock inte sĂ„ vĂ€rst lönsamt! 😛
Erika Pettersson