10,5 timme

Idag kör vi ytligare ett delat pass men dagens är nog det värsta eftersom jag jobbar först 7:00-9:30 sedan 12:00-20:00 eftersom vi ska iväg med brukaren idag börjar jag två timmar tidigare än vanligt!
 
Sedan väntar två lediga dagar framför mig och Oscar är också ledig så de känns underbart att vi ska få tid tillsammans för sedan jobbar jag igen fredag till måndag. 
 
Dagens outfit fick bli en tunika köpte i december men inte använd den knappt men älskar den kommer ifrån Gina trico sedan leggings ifrån HM! 👌
Enkelt kanske men snyggt, bekvämt och precis min stil! 
 
#1 - - marianne:

10 timmar är lång arbetsdag, jag har det också ibland, trots att jag sagt ifrån länga pass...

Tunika och leggings är både snyggt och bekvämt!

Svar: Håller helt klart med dig! Bekvämt att jobba i också då man far upp ner och ibland kryper runt på golvet på en yogamatta osv :)

Älskar de verkligen men behöver införskaffa mer tunikor samt leggings
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Jag hittar aldrig tunikor jag tycker om....

Svar: Jaghar haft tur o hittade på Gina trico :)
Erika Pettersson