Storhandlat 🛒

Varje mÄnad vid lön brukar vi Äka till citygross i Norrköping o storhandla vi köper mesta dels kött, fisk, kyckling sÄna saker vanliga mejeri som smör, mjölk, grÀdde allt sÄnt köper vi pÄ willys, Coop m, Ica hÀr i FinspÄng men vi köper endast kött osv dÀr inne pga att det Àr svenskt kött och man vet att det Àr bra kvalité!
 
Denna mÄnad hade vi mycket kvar fortfarande sÄ blev inte sÄ mycket handlat men de stack ivÀg ÀndÄ.
Men nöjda o glada med kyl, frys o skafferi fulla igen.
 
Blev en svÀng förbi stadium outlet medans dom andra gick in pÄ rusta jag skulle kolla efter knÀskydd o sen mest roligt o kolla efter saker inte planerat nÄgot köp förut knÀskydd vilket jag inte fick med mig hem nÄgot.
 
DÀr i mot hittade Oscar ett par asics skor Ät mig nersÀnkta ifrÄn 1400kr till 699kr testade dom och mina fötter Àlskade dom! 
Med hem kom dom iallafall 🙈😂
Oscar letade ocksÄ var honom vi först o frÀmst ska köpa till men dÄ han drar ganska stor storlek i skor han Àr ju vÀldigt lÄng ocksÄ sÄ Àr de bannemig inte lÀtt alltsÄ fÄr nog bestÀlla hem helt enkelt!
 
 
Nu Àr frÄgan till vardags eller till gymmet? 
Tanken hos mig var gymmet Oscar sa till vardags eftersom jag har andra par till gymmet som funkar riktigt bra plus att jag gÄr ner ute promenader med Zeke och sÄna saker mer Àn jag Àr pÄ gymmet.. 
svĂ„rt för de skulle matcha fint pĂ„ gymmet med đŸ˜‚â€
#1 - - Marianne :

Skorna ser sköna ut, jag har haft ett par i samma mÀrke som jag trivdes jÀttebra med.
Vad Àr det för knÀskydd? Har du ont kan jag rekommendera back on track de Àr riktigt sköna pÄ onda knÀn....

Svar: Skorna Ă€r jĂ€ttesköna sĂ„ perfekta för mina trĂ„kigt ömma fötter!Blir ju tokig eftersom vĂ€nsterfoten som Ă€r skadad Ă€r de problem med och höger har jag inflammation i! 😑

Har ont i högerknÀ pga överbelastning försöker att inte överbelasta men lÀttare sagt Àn gjort brukade förr köra knÀskydd o de hjÀlpte!
Kanske borde ha ett back on track dĂ„! 😀
Erika Pettersson