Shopping på dollarstore

Jag är helt överlycklig över att dollarstore öppnat här.. :D 
Vet inte om Oscar är fullt lika lycklig med tanke på att jag kommer åka dit varje månad minst en gång i allafall dom har ju så mycket fin till hemmet. :) 

Idag öppnade dom och vi var där runt 13 tiden och de var kö in i butiken och så extremt mycket folk så det tog inte lång stund innan vi båda kände vi måste ut i kylan de är varmt, trångt, syrebrist och så mycket folk man irriterade sig på, men kommer åka dit igen såklart när det lugnat ner sig.

Lite fick allt följa med hem av de vi såg och fanns massor mera, men man ville ju inte plocka på sig enbart för att det är billigt heller dessa är lite av värde o visa ut över detta köpte vi hundsaker, tuggben, godis osv, men inga leksaker eller någon bädd eftersom utbudet var lite sämre så satsar på kvalité ifrån arken när de kommer till sånt i stället.

Zeke vart nöjd över godiset och benen.

Hittade ett fint halsband och kunde lätt köpt flera då de fanns massor fler, men allt folk fick mig o vilja gå hem.
Så fler kommer de lätt att bli framöver. ;) 

Oscar hittade en wiskey karaf som han ville ha.
Så fick blev en sväng till systemet efteråt för nu behövde han ju wiskey för tusan, haha..

Hittade söka kaffemuggar engångs såklart passade oss så bra köpte mest för att de var söta och roliga o ha hemma så två packet för 10kr styck perfekt! 

Sen lite annat som badskum, nya innetofflor att ha till jobbet, då mitt ena par stannar kvar på ena jobbet på heltid så behöver jag ett par hemma jag kan kasta med mig när jag ska till andra ställen.
Maskindiskmedel, hårfärg m.m.
Det var allt för idag nu ska vi göra oss i ordning och iväg igen. 

 
#1 - - Marianne :

Så nu har du shoppat igen...hihi..
Vi har dollarstore ett par mil härifrån men jag har bara varit där en gång...

Svar: Haha ja de blev ju så 😉👍Älskar dollarstore
Erika Pettersson