Konditionspass

Idag kör jag ett kondistionspass på gåbandet!
Idag gick det så mycket enklare än sist kanske gjorde skorna skillnad sist fick jag otroligt ont i fötterna speciellt i vänster foten så byte till ett par andra löparskor och de hjälpte nog enormt mycket.
Så nu kör jag på dom skorna i fortsättningen eftersom dom funkade bättre och dom är ju anpassade efter mina fötter och utpassade på löplabbet!
börjar bli slitna så överväger o köpa nya även om dom kostar mellan 1500-2500kr!
 
Nu ska jag ha en träningspaus sedan köra på Söndag igen lutar det åt om tiden räcker till men hoppas de för de blir för långt glapp annars känns det som!
Måndag är det vattenträning igen som vi ska boka imorgon när platserna släpps!
försökte få med Oscar, men inte så lätt så han får köra gymmet! 💪
 
Nu har jag även hunnit duscha, laga mat och ätit!
Ska se tv o slappa innan kvällspromenaden med Zeke. 
 
#1 - - Marianne :

Det är viktigare än man tror att ha rätt skor vid träning.....

Svar: Oja!Kommer köra slut på dessa dom börjar bli slitna men håller ett tag till eftersom dom endast används inomhus :)
Sen blir de o köpa nya!
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

När jag tränade och sprang mycket lärde jag mej att skor är färskvara....ett par löparskor skulle bytas efter ca 100 mil och aerobicskor efter ett visst antal timmar som jag inte minns, men jag har några par som jag bytte med...
Dyrt men värt det.

Svar: Så är det ju de sa dom till oss på löplabbet också mina har dock inge hunnit vara med 100 mil ännu men jag planerar redan nya så nya kommer de att bli när är frågan men förhoppningsvis snart 😀
Erika Pettersson