Helgen är över

Nu är helgen över och den gick alldeles för fort!
Fredag, Lördag & Söndag har vi verkligen gjort saker varje dag och idag tog de på krafterna efter veckan.
 
• Fredags dollarstore öppnade i Finspång såklart besökte vi och miljoner andra butiken!
Bjöd några i familjen på våfflor sedan vid 19 tiden på kvällen drog vi till dollarstore igen Oscar vägrade dock följa med så han tog hand om Zeke för Viktoria ville dit hon vägra åka efter jobbet! 
 
• Lördag storhandlade vi mat på citygross i stan!
Passade på o köpa annat med som nya skor.
Se tidigare inlägg!
 
• Söndag vi besökte dollarstore igen behöver jag säga att detta är bland de största som hänt i lilla Finspång? 😂
Jag hittar så mycket fint där så ska se om jag kan fota någon dag vi håller på o inreder hemmet gemensamt så de görs som lite, men vi ska inte fixa för mycket..
 
Sedan åkte jag, Oscar, mamma & Viktoria till ingelsta shopping i stan blev lunch där kinabuffe så himla gott!
jag har verkligen köpstopp lönen har nyligen trillat in hos oss vi har gemensam ekonomi för dom som undrat och ja nu vill jag att vi håller igen! Eller båda vill..
men denna månad fick jag en enormt bra lön så klart man vill unna sig efter allt slit i januari.
 
Köpte leggings iallafall för de går åt hittar inga med super kvalité men fortsätter köpa ifrån HM basic avdelning!
sen får dom hålla så länge dom håller.
oscar var inte sugen på o prova kläder idag så svårt o hitta något då, men han var så otroligt trött stackaren men han ville ju umgås så han följde med ändå.
 
Jag hoppade träning idag då jag vaknade i Fredags med ont i halsen och förkyld så försökt bli frisk, men i morgon kör vi igen och de ska bli så skoj! 😀
Har bokat pass, men då Viktoria missade o boka i tid hamnade hon på reservplats så vi får se får hon ingen plats avbokar jag mitt o sen kör vi gymmet jag vill nämligen inte gå ensam på pass de är jag för feg för gymmet kan jag besöka själv.
 
Men nu ska jag ta kväller. 😉😴