Till Norrköping

Blev en kortare sväng till stan idag bara jag & Oscar denna gång super mysigt 😁
Men det var rätt så jäkla urplockat först var vi på mediamark för Oscar skulle köpa nya data tillbehör, men tyvärr hittade han inget som föll honom i smaken och när man ska lägga rätt så jäkla mycket pengar på något säger att det ska kännas rätt annars är det som o kasta pengarna i sjön.
 
Varför köpa något dyrt man blir halvnöjd med? När man kan ha tålamod o hitta något man blir jättenöjd med.
Så inget köp utan det blir nog att han får beställa på nätet.
 
Sedan skulle vi köpa vinterskor dom tre par jag kikat på fanns såklart inte. 😓
men hittade ett par andra som var okej och mina fötter accepterade dom förvånadsvärt bra så jag valde dom även om jag var lite besviken hur urplockat det var.
men fötterna kommer hållas varma&torra.
 
Kanske köper ett par till när dom andra åter finns i lager. 😉
har även beställt en vårjacka tidigt men den var så snygg får visa er när den kommit.
 
Aja de var bara de vi gjorde åkte enbart inför vinterskor faktiskt sen käkade vi innan vi åkte hemåt.
 
eller jo vi var på arken två vändor med haha.
vi såg en aktivitetsgrej men först tänkte vi nej eller jo men nej efter vi köpt skorna gick vi mot bilen o gick automatiskt förbi arken eftersom de ligger på vägen ut..
 
Oscar vek av och köpte den åt Zeke 🙈
Inte nog med  de jag beställde häromdagen nu fick han o kommande lillebror ännu en sak, men Zeke har ännu inte listat ut hur den fungerar.
första gången han inte löser de på sekunder 💪
 
 
349kr tyckte de var bra pris för att komma ifrån arken zoo.
meningen är att han ska ta bollen stoppa den i hållet där uppe då ramlar ut godis 😁
smart sak men kommer nog ta tid o klura ut de.
 
Kommer fler aktivitesbrädor i veckan som inte tas fram före julafton. 😉❤️
#1 - - Marianne:

Dyra saker är bättre att köpa efter jul.... tänker jag!
Klurig sak till Zeke, ni är kloka som ger honom saker att klura på :)

Nu verkar det som om kommentarstrulet är ordnat?!
Kram

Svar: Ja precis 😊
Han är ju så otroligt duktig på o klura ut saker dock denna var knepig, men de kommer snart. 😁
Men bra att han inte löser de omgående för då känns de lite som förgäves o köpa faktiskt.
Han måste ju få använda hjärnan ibland med.

Ja jag tror de ska fungera nu hoppas på de iallafall. 😁
Kram
Erika Pettersson