Sliten, men nya tag! đŸ’Ș

IgÄr avslutade jag mitt arbete pÄ den arbetsplatsen jag nu varit sen 22 november och idag Àr jag pÄ en annan arbetsplats ifrÄn idag tills 31 januari! 
 
Ännu Ă€r man ju inte trygg Àven om man pĂ„ ett sĂ€tt kĂ€nns sig trygg det Ă€r vĂ€l mest lönen som gör att jag kĂ€nner mig trygg nu vet jag ungefĂ€r vad jag fĂ„r in varje mĂ„nad. 👌
Men hoppa ifrÄn stÀlle till stÀlle Àr lite jobbigt faktiskt Àven om jag Àr mer sammanhÀngde pÄ ett stÀlle nu de Àr förvisso skönt. 
 
Fast man ska inte klaga de Àr underbart o vara fastanstÀlld men lÀngtar tills dagen dÄ jag har min egna arbetsplats att vara pÄ för nu Àr man fastanstÀlld, men man fÄr ÀndÄ hoppa runt en del!
Nu fÄr jag förvisso lÄngtidsvik för personer sÄ dÀrför blir det lÀngre perioder pÄ ett o samma stÀlle. 
 
Sliten efter att ha gÄtt av ett tufft schema igÄr sen fortsÀtta idag har en ledig dag denna vecka.
sen jobbar man nyĂ„rshelgen ocksĂ„. 😓
#1 - - Marianne :

FörstÄr att det Àr jobbigt att flytta runt men snart sÄ Àr det nog din tur...
Jag jobbar ocksÄ hela nyÄr, mina vÀrsta dagar...

Svar: Usch jobbigt för dig kan tÀnka mig att de Àr rÀtt sÄ mycket folk som handlar dÄ ocksÄ! Jag ska handla i god tid vi gjorde de inför jul med men ÀndÄ var de folk som tusan!
Handla mat osv Ă€r sĂ„ trĂ„kigt 🙈
Erika Pettersson

#2 - - Marianne :

Runt nyĂ„r Ă€r det nog fler som handlar pĂ„ hemmaplan sĂ„ jag antar att mitt nyĂ„rsfirande blir skapligt lugnt...har lovat att slĂ€ppa ut hĂ€starna pĂ„ nyĂ„rsdagen ocksĂ„....som vanligt 😉

Svar: Okej 😊 snĂ€llt av dig
Erika Pettersson