Papperna påskrivna..

Jag har fått en fastanställning det är så tårarna rinner.
4,5 år har jag kämpat och kämpat jag har slitit som ett djur jobbat & jobbat allt ifrån att gå ut 1 timme till flera timmar.
 
Man hade aldrig riktigt råd att säga nej tack det har slitit på kropp & själ, men äntligen kan jag andas ut.
Först nu idag skrev jag på papperna för fastanställning förstå hur det känns det var papper efter papper jag har redan kunnat logga in och se texten månadslön förvisso har jag haft de innan med tackvare vikariat, men då har det aldrig varit på 100% och de varade inte så
länge innan man fick gå tillbaka till timlön igen.
 
Känslan av att planera semester herregud alltså. 🙈
Jag har lämnat in om en månad tjänstledighet också då tänker ni vaddå tjänstledig! 
Jo jag har valt att fråga chefen om tjänstledigt när vi ska ta hem våran nya valp i stället för att ta semester eftersom jag har så få semesterdagar det kommande år och eftersom jag inte har en fast punkt utan jag resurser runt jobbar överallt men har schema så finns inte jag så behöver dom inte tillsätta någon annan åt mig jag behöver ingen vikarie.
 
så bad om tjänstledigt 4 veckor när de blir en hund får besked längre fram sen kommer jag söka fasta tjänster under tiden nu jag resursar runt så jag kan stanna på ett o samma ställe. 
 
men hoppas dom godkänner tjänstledighet så vi har sparat undan en hel del så vi har minst en månadslön tills då jag tänker vara tjänstledig om jag får. 😊
vill ha två månadslöner undanstoppade så gäller o spara spara nu.
 
Men ja äntligen är papperna påskrivna som sagt.