Min lediga dag!

Höll på att inte bli ledig idag men kände att jag går enbart ut och jobbar i nödsituation och då får chefen beådra ut mig. 
 
Men ledig blev jag välbehövligt eftersom jag nu jobbar 12 timmars imorgon,12 timmar på lördag, kortpass på söndag, 12 timmar på måndag och kör kortpass tisdag & onsdag! 🙈
har en ledig dag ifrån imorgon tills nästa söndag (nyårsafton) en enda ledig dag.
 
 Idag sprang dagen iväg trots en härlig sovmorgon.
Har idag: 
• skjutsat pappa o handla lite inför jul 
vi ska köra julklappspelet på julafton och meningen är ju att man inte ska veta vad den andra har köpt, men jag fick hjälpa honom ändå och helt ärligt hittade jag bättre saker åt honom att köpa än jag själv köpt, pinsamt haha 🙈
 
• tvättat bilen eller ja spolade av den ordenligt.
får ju spola av den ofta med tanke på allt vägsalt som kommer upp.
 
• åkte till syrran en sväng o lämnade saker till jul
sen drog vi båda till pappa & Viktoria, släppte hundadna lösa så dom fick springa av sig ordenligt dom har ju så kul ihop dom där två.
blev en fika hos pappa
 
• hann hem slå in julklapparna pappa köpt för ingen annan än jag&han skulle veta vad det var så fick jag slå in dom innan Oscar kom hem.
 
• iväg o storhandla hem till oss när Oscar kom hem vid 17.00 sen äntligen hem landa & laga mat och mellan allt har man hund som behöver promenader osv.
tur zeke går ta med till alla & överallt.