Lunch träff!

Jobb idag 7.30-15.30 och lunchträff på jobbet med chefen hon kom och käkade lunch med mig & brukaren.
 
I samband med detta så passade vi på att ha litet möte hon & jag kändes för jäkla bra. 
Nu har jag lämnat intresseanmälan på två långvik som med största sannoelikhet kommer leda till anställning.
Ni tänker är inte du anställd jodå det är jag. 😊
Men jag har ingen arbetsplats ännu just nu täcker jag upo en månad för en som är sjukskriven, 25 december går jag till en annan arbetsplats i 5 veckor för att täcka upp för en som har semester.
 
Efter januari vet vi inte, men har lämnat intresseanmälan som sagt på två långvik som kan leda till fasttjänst där och sen ett ställe där en ska gå i pension alla tre ställena har jag varit vikarie på så varken intro eller annat behövs ju. 😊
 
Sen finns ett fjärde ställe där jag är idag, men tyvärr blir den tjänsten endast på 75% så den blir för låg dom andra tre är på 95% och 100% alla tre och idag har jag 100% och känner mig inte redo o sänka ifrån 100% till 75% de är stor skillnad på lönen och hittills funkar ju 100%!
 
Men jag håller tummar & tår nu för positiva besked framöver först måste dom kolla med ordinarie om några vill omplacera sig osv och jag ber till gud att någon av de tre ställen jag sökt blir aktuellt. 
 
Det finns två ställen till som är 100% men ena sa jag helat nej till ena är jag osäker på måste hälsa på/gå intro för de känner jag inte till så pass väl att jag kan avgöra, men som ni hör finns det massor tjänsten/vik nu framöver så de borde lösa sig fastanställd är jag inom bemanningen så resursar runt 😁
och skönast är att jobba på en plats som blir min o där jag kan känna mig trygg och bli en i gänget och inte bara för en kort period. 
 
men framtiden ser så ljus ut hoppas, hoppas.. 😁🙈