Lite nytt đŸ’đŸ»â€â™€ïž

Inte ofta nu för tiden jag gör sÄna hÀr inlÀgg, men tÀnkte de var roligt förr la jag upp oftare jag vad jag köpte men det blev en paus pÄ de lite grann.
 
TĂ€nkte visa senaste fynden 😍
1: Skor fodrade perfekt nu pÄ vintern men dessa Àr inte bara fodrade utan snygga ocksÄ.
 
 
2: Ännu ett par skor behövde ett par fodrade jag kan ha pĂ„ jobbet som Ă€r lĂ€tta att ta av och pĂ„ eftersom jag ibland far ut & in rĂ€tt friskt i bilen och in till olika brukare sĂ„, varmfodrade lite bredare sĂ„ fĂ„r Ă€ven plats med sockar och kan anvĂ€nda utan sockar. 
  
 
3: En ullkappa 
syrran hade köpt en sĂ„n sĂ„ nĂ€r jag sĂ„g hennes kĂ€nde jag en sĂ„n ska jag ha 😁
tÀnkte till lite mer snygg nÀr man Äker in till stan, Äker ivÀg pÄ saker att gÄ i stan i affÀrer i tjockare vinterjacka Àr hemskt.
ville ha en snygg jacka kanske inte ser sÄ snygg ut sÄ hÀr tyckte inte jag heller pÄ bilderna pÄ bonprix men nÀr den vÀl sitter pÄ kroppen sÄ Àr de wow.
 
Har ingen vidare bea hel kroppspegel lĂ€ngre vi har ju inte brytt oss o köpa ny sen vi gjorde om i hallen 😰
dags nu sÄ ska se i helgen/nÀsta vecka om vi hinner köpa en spegel. 
 
#1 - - Caroline:

SĂ„ fina skor och kappa. :)

Svar: Tack :)
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Snygga saker....de skorna pÄ första fotot har jag haft liknande och slitit ut för nÄt Är sen....vÀrldens skönaste skor alltsÄ...
Jag Àr ocksÄ ute efter en snyggare kappa, hade ju en lÄng svart, men kastade den för ett tag sen....den hade hÀngt pÄ loftet nÄgra Är och jag tvekade lÀnge om den skulle in pÄ kemtvÀtt, men bestÀmde att lÀgga pengar pÄ en ny istÀllet....vilket inte har blivit av.
Jag handlar ocksÄ pÄ Bonprix, ett stort plus dÀr Àr att storlekarna stÀmmer...och att se har jÀkligt snygga klÀder
Kram

Svar: Tack 😁Jag Ă€lskar bonprix just för att som du sĂ€ger storlekarna stĂ€mmer och dom hĂ„ller bra priser dessutom man kan handla billigt & snyggt.

Att göra sig av med grejer Àr minsann inte lÀtt men ibland billigare o köpa nytt Àn o lÀmna in pÄ kemtvÀtt.

Kram
Erika Pettersson