Klockor ⏱

Klockor är ju något som jag verkligen tycker om eller har börjat tycka om innan jag träffade Oscar använde jah aldrig klocka sen att han ville ha en klocka gjorde att jag med ville sen vart de kört! 🙈😂
 
Jag älskar klockor idag har köpt på mig en hel del men det är två som används mest till vardags o båda är svarta med olika motiv inuti.
 
Inför jul nu skulle något rött vara fint så som jag beställde ifrån wish som alltid men dom har faktiskt bra kvalité några har gått sönder såklart, några använder jag mer sällan, men tror bara en hittills gått sönder.
 
Nu igår kom den röda o jag blev så nöjd. 
Tror det är en kvar som ska komma dock 😉
 
Nyaste 
 
Näst nyaste och en av dom som använda nästan dagligen är det inte denna är de en annan svart. 
#1 - - Marianne :

Snygga....
Förr samlade jag på klockor, har slängt en hög nu när jag flyttat.
Använder endast när jag rider...om jag kommer ihåg att ta på den.

Svar: Tack :DJag älskar o matcha med kläderna osv så roligt.
och sen har jag insett hur smidigt det är med klocka också när man jobbar.
Erika Pettersson