Julklappar 🎁

Igår blev jag klar med alla julklappar för i år det är första året jag köper in massor oftast har Viktoria haft ansvaret att köpa till alla syskonbarn osv sedan betalar jag! 🙈
 
Enbart Zeke jag köpt åt, men tackvare Ullared i november osv plus lite före & efter de så har vi delat på det i år Viktoria köpte lite & jag lite mer 😉
jag hade kunnat köpa mer, men det fick jag inte för föräldrarna till barnen. 😂
 
Igår beställde jag hem det sista till Zeke eller ja en sak till måste fyllas på innan julafton och det är godis till honom, men det köper vi när det börjar ta slut och de köps ju på arken & dollarstore för det mesta.
 
Zeke kommer nog bli så himla nöjd med sina jag köpte saker som även kan användas till valpen sen så kändes bra. 😊
 
Är ni klara med julklapps inköp för i år? 🎁