God morgon

God morgon ännu en ny dag och snart är den tuffaste veckan över för min del. 
Som jag längtat efter att den ska ta slut så man kan andas ut.
 
I går & idag blev för förflyttad ifrån mitt ordinarie ställe som jag ska vara på hela januari också, men det är sån pesonalbrist just nu så jag körde lite extra tid igår och idag kör jag 13 timmar i stället för 12 timmar och där med fick jag sovmorgon eftersom jag börjar först 8.30 i stället för 7.00.
 
Lite tråkigt att ändra arbetstid eftersom jag normalt skulle slutat 19.00 och då hade jag tänkt att vi skulle käka lite när jag kommer hem sen slänga oss framför en film tillsammans eftersom vi knappt hunnit ses trots att Oscar haft semesger i snart en vecka, men vad ska man göra man ställer ju upp och då jag jobbade över igår + idag läggs alla extra timmar i komp för jah ska tusan vara ledig längre fram. 🙈
 
I morgon kör jag endast 7.00-12.30 så blir hem och försöka sova lite efter en promenad med Zeke för att sedan orka fira nyår på kvällen. 
 
Hoppas ni får en bra dag. 
#1 - - Marianne:

Härligt att sluta i tid till nyårsfirande. ...jag slutar 19, sen ska jag ta in hästarna, tvätta av mej och byta om och SEN ska vi laga en god trerätters nyårssupe ......hoppas jag orkar vara vaken över tolvslaget...haha

Ha ett fint nyårsfirande,
Kram

Svar: Mitt nyår blev skit har skriivit ett inlägg om vad som hände 😰Kram
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

:, (