Vårdcentralen

Har haft kontakt med vårdcentralen idag, men tyvärr hade dom rätt fullt och ingen tid, men samtidigt sä kan dom inget göra sa hon utan hon bedömde att jag åkt på ett kraftigare virus och vätska & vila är det enda.
 
Jag är väldigt plikt trogen och nu har jag jobb och denna vecka + nästa vecka är mina tuffaste veckor på hela schemat så lite komiskt att detta slog till lagom tills dess.
 
Jag vet inte hur jag ska göra om jag ska fortsätta sjukskriva mig eftersom jag förlorar massor på att vara hemma blir hemma ca en vecka och de känns ju inte bra eftersom man förlorar så mycket 80% av lönen är väl ingen höjdare direkt o få man vill ju ha hela!
 
men får fundera tills imorgon hur det känns om man orkar får se vad kroppen säger imorgon. 
#1 - - Anita:

Krya på dig!!

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson