Tappat gnistan. 🙁

Idag kÀnde jag verkligen nej jag vill verkligen inte jobba missförstÄ mig inte jag gillar mitt jobb, men jag har dÄlig gnista, motivation att gÄ till jobbet.
 
Jag tror förra helgen tog lite knÀcken pÄ mig samt pÄ mitt psyke för jag ville verkligen gÄ hem dÄ sedan vart det inte sÄ jag mÄdde inte alls bra, men men.
 
Det Àr bara kÀmpa pÄ framÄt det Àr eftermiddag/kvÀllspass idag och i morgon 13 timmars sen har jag ledigt pÄ Söndag för de sa jag till dom för ca 4 veckor sedan sÄ de beviljade chefen dÄ.
 
Men Àven om man trivs pÄ jobbet sÄ kan allt knÀcka en sÄ ja jag kÀnner mig inte trött men o motiverad!
Skulle vilja ligga hemma pĂ„ soffan under tĂ€cket, ha Zeke nere vid fötterna, Oscar brukar för det mesta spela om jag glor film, eller vilar. 😉
Han fÄr passa pÄ dÄ för annars finns inte tid haha!
 
Men jag som brukar vara rastlös vill bara vara hemma med Oscar & Zeke ❀
 
Ska kÀmpa pÄ nu idag & imorgon, söndag ska vi hjÀlpa lillsyrran att flytta o sen mÄndag ska jag njuta av en ledig dag.
 
Sen tisdag tog jag pÄ mig extra jobb fast pÄ ett annat stÀlle kÀnde nÀr dom frÄgade att ja eller nej eller ja!
för de kan vara roligt faktiskt att jobba men hos en annan brukare förvisso Ă€r jag dĂ€r rĂ€tt ofta men korta stunder, men jo de skulle bli kul kĂ€nde jag. 😊
Nyttigt ocksÄ.
 
 
#1 - - Anita:

Ibland har man bara ingen lust... Brukar dock kÀnnas bÀttre nÀr man vÀl Àr pÄ jobbet tycker jag :) Kram !

Svar: SÄ sant!SÄ fort jag Àr pÄ jobbet kÀnns det alltid bÀttre men innan fy attans sÄ trÄkigt det kÀnns!
Erika Pettersson