Söndag!

Ledig dag men startade dagen tidigt ändå!
Redan 8.00 var jag på netto parkeringen för att lämna nyckeln till jobbet till Christina som var underbart snäll och tog mitt jobb pass idag.
 
Bad om ledigt för ca 4 veckor sedan pga att lillsyrran behövde hjälp att flytta hem till Linköping igen och idag var den dagen som passade bäst så det fanns bärhjälp o systersonen kom o körde släppkärran.
 
Så tog ledigt ifrån jobb för att slita ut mig o köra flyttlass. 😉
Slapp iallafall köra hem för då tog Mamma över både jag & Oscar var helt slutkörda o armar, ben, rygg värkte !
men klart o de gick smidigt men klart tungt blir de.
 
Näst helg kör vi det sista ett vitrinskåp & cyklen.
Men då slipper vi släp iallafall! 
Så nu är hon på plats i lägenheten. 
 
Nu ska jag sova och ta en ordenlig sovmorgon imorgon. 😁