Slut pĂ„ ledigheten 😏

TidsinstÀllt inlÀgg (skrev ihop de igÄr idag hinner jag inte)
Jajemen det Àr dags att Äterigen hitta energin för nu vÀntas jobb i hela 6 dagar i rad sedan Àr jag ledig pÄ lördag och sen jobb igen, men de Àr dÄ och nu Àr nu.
 
Idag Àr det 7.00-12.30 pass som gÀller pÄ en annan arbetsplats roligt att vara runt lite igen pÄ andra arbetsplatser sen typ april har jag mest dels jobbat pÄ ett stÀlle faktiskt, underbart pÄ sitt sÀtt!
 
Iallafall dagen idag Ă€r jobb till 12.30 sen har vi fullt upp Àven idag hur jag orkar jag vet faktiskt inte. đŸ€”
Kommer troligtvis dÀcka ikvÀll tidigt
 
Men efter jobbet ska jag hÀmta Viktoria vi ska Äka o byta bil med syrran eftersom vi mÄste ha dragkrok idag ja Viktoria kom hem till FinspÄng igÄr för idag ska vi köra det sista flyttlasset hon har varit hemma i Linköping sen i söndags nu sla hon hem idag igen fast innan ska vi Äka och hÀmta slÀppkÀrra och sen köra hem nya möbler till Pappa.
 
Det Àr inte bara vi som bytt ut vÄra möbler sista tiden i veckan nu Äkte pappas gamla soffor sÄ dag ska vi hjÀlpas Ät att köra hem ny soffa till honom, nytt vardagsrumsbord osv.
 
Efter detta sÄ lastar vi och Äker till Linköping med sista grejerna som inte fick plats förra gÄngen ett vitrinskÄp & cyklen sÄ vi slipper slÀppkÀrra iallafall men mÄste ha syrrans bil sÄ vi lastar tvÄ bilar med vitrinskÄpet som Àr i tvÄ delar o sen brummar vi. 
 
SÄ jag, Oscar, Viktoria & Zeke i syrrans bil sÄ hon fÄr med cyklen pÄ cykelstÀllet sedan Äker mamma, pappa & Sally i mammas bil, sen ska vi hjÀlpa henne o fixa hennes nya soffaa, fixa vitrinskÄpet, sen rullar vi hemÄt för att ta tillbaka vÄran bil ibland saknar man att ha dragkrok men vi behöver de inte speciellt ofta sÄ jag orkar inte att fixa detta. 
 
Det gĂ„r att sĂ€tta in ju men nae syrran har ju dragbil o den Ă€r större o bĂ€ttre o dra med! 😁👌
slut för idag, men som ni ser hektisk dag sen vĂ€ntas jobb tills fredag innan man fĂ„r pusta ut. 😏
 
IgĂ„r lĂ„g vi dĂ€ckade pĂ„ soffan vilket vi ikvĂ€ll kommer göra ikvĂ€ll med 🙈