Ny jacka👌

Jag har köpt en höstjacka som inte är svart annars är alla mina jackor svarta o har mesta dels varit! 😁
Jag tycker de är så snyggt, men nu har jag vågat köpa en annan färg dessutom var den på rea så skulle jag ogilla den längre fram är de lugnt! 
 
Men just nu älskar jag den 👌❤️
Har denna nu plus min svarta Bomberjacka men den är så kort eftersom det är just en Bomberjacka så ville ha lite längre modell som går ner.
köpte två en lång modell också inte i samma färg, eller modell utan en parkas men usch o fy den var alldeles för stor och konstig betydligt snyggare på bild än i verkligheten inte alls samma sak!
 
Så den blev de o skicka tillbaka men två jackor borde räcka o ha i höst eller 😉
 
 
Jag älskar vinrött det är så himla snyggt! ❤️
Nu fattas bara vinröda byxor jag hade för är det 1.5-2 år sedan hade jag ett par så snyggt med en svart topp.
de ska upp på måste ha listan 😁
Tur man snart fyller år kanske man ska önska sig mer kläder. 😉👌
#1 - - Åsa:

ja visst är det snyggt med vinrött jag älskar det också
KRAM Åsa

Svar: Ja de är riktigt snyggt 😊👌
Erika Pettersson