Måndag, ny dag.

Idag har jag varit ledig och inte gjort särskilt mycket.
Tog tag i lite städning av garderobena i sovrummet något jag borde tagit tag i för länge sedan, men äntligen är det gjort o de tog ju inte så lång tid heller.
 
Utöver de var vi bara ute o handla lite, lekte med Zeke så han fick springa av sig o på hemvägen möte vi en 8 veckors valp jag tror jag skulle smälta hon var så söt och jag kände ägaren så vi alla fick hälsa o Gud vad jag längtar efter en egen liten valp nu. 😍
Zeke tyckte den lilla sötnosen var jätteintressant.
 
Medans jag sovit på kvällen idag har sovit större delar av dagen välbehövligt då kroppen varit riktigt ur funktion men  nu så borde de blivit bättre, men har en tuff period framför mig denna vecka är rätt lugnt med jobb, men sen usch!
 
Men medans jag sov ikväll städade Oscar köket o fixade mat och väcker mig först när allt är klart o upplagt på tallrikarna! 😍 Underbart!