Leverans ifrån.. 😁

Minns ni när jag fick klippa av mig mitt långa hår?
Det är 1.5 år sedan och ännu har inte håret kommit tillbaka till den längd jag vill, men det är på g.
 
Efter de blev jag väldigt nogrann med vad jag använder för produkter i mitt hår.
Jag vill aldrig mer behöva klippa av mig så långt.
 
Detta märke Maria Nila testade jag först hos min frisör för hon ville testa de i mitt hår som var väldigt skadad.
Har kört detta i flera månader och två sista gångerna nu valt för färgat hår och håret blir så underbart.❤️
 
Detta är fritt ifrån massor skit som är i tryckt i schampoo du köper ifrån exempelvis Ica.
lägg hellre pengar på ett dyrare schampoo som är drygt o jättebra 😊
 
Detta kommer ifrån marianila.com
men finns även att köpa på lyko jag köper ifrån lyko mest eftersom jag har lite rabatter där, men nu fick jag 20% ifrån Marianila.comn så köpte därifrån.
snabbleverans - runt 359kr ca för dessa mindre flaskor och 599kr tror jag det var för större flaskor runt 700 ml.
#1 - - marianne:

Det lönar sej alltid att lägga ner lite pengar på att köpa kvalitet.

Jag har inte hunnit kolla vad du fått med från Ullared, men det får bli under helgen....

Svar: Oja 😊
Har inte hunnit fota allt ännu energin tar slut så fort, men tänkte jag skriver inlägg när jag använt lite av kläderna o skriver att detta är ifrån Ullared 😊
Annars får jag göra x antal byten av kläder för o fota de nya haha.

Får se nästa vecka om ork finns o fixa allt.
Denna förkylning är så jäkla jobbig och i helgen ska jag försöka jobba 🙈
Erika Pettersson